mandag den 27. juli 2009

Gardigan.

Photobucket
Jeg er lige blevet inviteret til en ''jegtagerpåefterskole''fest ved en af mine veninder i Aars, ca. 2o km. fra hvor jeg bor og jeg tror nok at jeg har bestemt mig for at tage det her på^.
men problemet er bare at det skal holdes udenfor, så jeg skal nok ha' en cardigan udenover og leggins på, og der kommer problemet nemlig!
for jeg har kun sorte leggins OG sorte cardiganner, og så synes jeg måske at det hele bliver lidt for ''hejjegskaltilbegravelse''agtigt.
Jeg tænkte på en slags Zebra cardigan, men kan kun finde en på Oasis' hjemmeside og det er jo fra USA, så ved ikke helt om jeg kan nå at modtage den inden d. 7? + hvis den ikke går igennem tolden og hvis portoen er mega dyr osv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 
hit counterhard drive repair
hard drive repair