lørdag den 20. juni 2009

Dagens..

Her kommer det allerførste ''dagens'' så :).
Idag har jeg været på arbejde, og var egentlig lidt i tvivl om jeg kunne tillade mig at tage de her hængerøvsbukser på, men chefen var der heldigvis ikke, så det var fint.
Han er nu heller ikke streng med sådan noget, men tænker bare selv over om jeg synes at det er for ''provokerende''.
Der var dog ingen (heller ikke de ældre), som sagde noget, så mon ikke det gik ;).
Senere var jeg med kæresten og resten af familen P med ude og spise ved noget familie.
- og bagefter var vi på stadion, hvor serie 1 holdet skulle spille, jeg kom godtnok hurtigt til at fryse, men så var det godt at kæresten lånte mig sin trøje. - så sød som han dog er :).

Da min lillebror Jacob skal døbes imorgen, var der noget famile fra sjælland over og sove ved min bedstemor hvor vi så var ovre og spise aftensmad.

Jeg glæder mig så meget til at få min nye nederdel fra Asos på imorgen, til Jacobs barnedåb. det bliver lidt mere specielt for mig til hans barnedåb, end ved Casper og Julies, for jeg skal nemlig bære ham og det ;).
= Lidt nærvøsitet. + spændthed. hehe.

(Billede kommer om en times tid)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 
hit counterhard drive repair
hard drive repair