lørdag den 20. juni 2009

Udsalg i Aalborg

Lou og jeg var en tur i Aalborg, her i torsdags. Mange af butikkerne havde udsalg, så der røg lige et par ting med hjem. Jeg havde ellers lovet mig selv, at jeg skulle spare nogle penge sammen til Berlin, men altså. Jeg kunne ikke sige nej til de her ting:
















Sko fra H&m til 200 kr. Jeg kan godt lide at de er så enkle, og jeg har altid haft noget med sløjfer, så detaljen på hælen, gør dem bare endnu finere!

















Cowboy jakke fra Only til 300 kr. Jeg tror det bliver min nye ynglings ting her i sommer! Den er virkelig fed. "Læder" pungen med nitter er fra Bik Bok og kostede 150 kr.

- Jeg købte også shinyleggins og undertøj, men det har jeg ikke lige fået taget billeder af endnu(;.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 
hit counterhard drive repair
hard drive repair