lørdag den 17. oktober 2009

Everyday I try to play another game.

Photobucket
Nederdel, Gina Tricot 159 kr.

Det er vist et par dage siden jeg har fået blogget, men har været i sommerhus med hele familien, i Løkken. Det var virkelig dejligt afslappende, og det eneste jeg fik shoppet var et par løbetights, meget moderelateret, I know ;). - og slik, for der var 5o% på bland selv slik, dvs. 1oo g. for 4.95 kr. mmh, det var guf! :).
Igår da jeg skulle hjem, skulle jeg skifte bus i Aalborg, så der havde jeg lige en time, der (selvfølgelig) blev brugt i Gina Tricot.
Jeg prøvede nederdelen, som jeg faktisk synes er rigtig fin, bortset fra den øverste flæse som sidder løst, den gør ihvertfald ikke håndtagene mindre, desværre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 
hit counterhard drive repair
hard drive repair