fredag den 9. oktober 2009

We could keep trying, but things will never change.


puha, det er godtnok ved at blive vinter og koldt! Det afspejlede alle mine køb fra Aalborg turen igår, med farver som Sort, hvid, grå og sølv :). jeg har godtnok altid været en ''Guld'' pige, men igår fik jeg købt nogle ringe og en halskæde fra Gina Tricot i sølv, så det bliver spændende at se om jeg får det brugt ;).
ellers købte jeg en rigtig fed t-shirt fra Gina Tricot, med sorte ''nitter'' på skuldrene, en leopard cardigan i H&M, en fin kjole, med en slags slangeprint fra H&M, en fin grå neglelak fra Depend, nr. 169, og en masse andre ting, som jeg nok skal vise engang.
Neglelakken fra Depend til 25 kr. er virkelig et godt fund! Den dækker ved det første lag, hvilket jeg synes at de færreste neglelakker gør, + at farven er helt vildt flot! :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 
hit counterhard drive repair
hard drive repair