søndag den 22. november 2009

Ebayvirgin..

Photobucket
Det er lige hvad jeg er, men ikke meget længere, jeg føler mig nemlig, langt om længe klar til at tage skridtet, hahaha, ej, okay ;).
Jeg har budt på 2 ting, og de lukker begge to om ca. en times tid, den ene får i nok først af se juleaften, for det er nemlig en julegave til Ida :D. den anden er en fjerhalskæde i stil med Maries, som jeg har sukket over et par gange før, men nu er den (måske) min!
Desuden har jeg spillet min første håndboldkamp i over et halvt år idag! Jeg har ikke spillet siden jeg brækkede min hånd og fik min finger revet af led, til et stort cup i Holland i påskeferien, så det var bare helt vildt dejligt at komme til at spille igen! :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 
hit counterhard drive repair
hard drive repair