torsdag den 26. november 2009

netshops part 1.

Jeg må indrømme at jeg shopper meget over nettet, og det har jeg faktisk gjort siden jeg, som ca. 13-årig begyndte at få job, flere lommepenge og vigtigst af alt, mit visa electron.
De første hjemmesider jeg brugte var trendsales, asos og topshop.
Nu er der lige pludselig mange flere, i min bogmærkemappe, ved navn SHOPPING!

Jeg besluttede mig lige til at lave en lige vurdering/beskrivelse af de forskellige hjemmesider, enjoy! :).


Photobucket

Den 1. jeg har på min liste er LuxGirl.
Jeg har aldrig købt noget derinde, men jeg er tit inde og kigge på deres punge og clutches, fra Dixie.
Desuden har Luxgirl et meget inspirerende showroom, på deres hjemmeside.
Fragt med maxibrev koster 35 kr.




Photobucket

Den næste er New Look, som er et engelsk shoppingsite.
New Look minder meget om Boohoo, meget billigt med f.eks. jeans fra 10£.
Fragten koster 5£ altså ca. 40 kr.




Photobucket

Den næste er spanske Mango.
Mango designer meget feminint tøj, mest i sort, hvid grå og mørkeblå, lige mig! :).
Jeg er især vild med Mangos smykker og støvler/sko.
Fragten koster alt efter hvor meget man køber.



Photobucket

Så har vi GoJane, som er en amerikansk hjemmeside, og man skal derfor være opmærksom på told.
Deres tøj er ikke ligefrem noget at råbe hurra for, men deres sko, og især ankelstøvler er meget flotte! - og meget billige, de fleste kan du få for ca. 100 kr, men så er portoen til gengæld også betalt, da den koster ca. 150 kr. og opefter alt efter hvor meget man køber.



Photobucket

Gina Tricot behøver vist ingen introduktion.
Jeg blev ovenud lykkelig da Gina Tricot åbnede en butik i Aalborg, men det er bare alt for sjældent jeg er derude, men så er det jo godt at de har en ok netbutik.
Lige for tiden synes jeg at de har rigtig meget smukt undertøj.
Fragt koster 35 kr. uanset hvor meget du shopper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 
hit counterhard drive repair
hard drive repair