fredag den 1. januar 2010

2oo9, mit år!

Inspireret af Jeanett, vil jeg lige skrive lidt om mit år.

Beskriv 2009 med 3 ord:
Lærerig, festlig og hårdt!

Lærerig på 2 måder, jeg har lært utrolig meget om mig selv på det her år, men jeg synes også at jeg har knoklet røven ud af bukserne både i skolen og på alle mine arbejder!
Festligt.. jae, 2oo9 var det år hvor jeg begyndte at gå i byen.. sådan for alvor! Hvilket har givet masser af tømmermænd, men også masser af nye venskaber og sjove oplevelser.
og når jeg skriver hårdt er det 1oo% sommeren, hvor jeg og min (eks)kæreste slog op, efter halvandet år, han var min første sådan helt seriøse kæreste, så det var lidt hårdt!


Hvilke rejser var du på i 2oo9?
Jeg var på skiferie med min daværende svigerfamilie i vinterferien. Det var første gang jeg stod på ski, tror ikke helt det er mig med al' den kulde og alt det besvær med at få tøj på og af, men nu har jeg prøvet det og det var en rigtig god ferie med søde mennesker!

Og så var jeg i Holland med mit håndboldhold (og drengene også) i påskeferien, hvor vi var til noget der hed jupitercup.
Jeg fik kun spillet en kamp, dernede fordi jeg brækkede hånden og rev en finger af led i kamp nr. 2, så det var ikke ligefrem nogen stor succes ;).

Så var jeg i Tyrkiet i maj, med min familie og daværende kæreste. Det var en helt fantastisk ferie med godt vejr og dejlige mennesker på vores 'stamhotel' i Alanya.

Og så var jeg med mine 3 kusiner på campingferie for første gang, i den første uge af sommerferien! Det var vildt hyggeligt og vi mødte nogle meget søde personer dernede, fik slappet godt af og blev dejligt brune.

Så var jeg i Sverige engang sidst i sommerferien, hvor vi bare shoppede og var i Liseberg, ligesom her i december hvor vi igen var afsted :).


Bedste bog du læste i 2oo9?
Liza Marklund serien, om journalisten Annika Bengtson.


Bedste film du har set i 2oo9?
Uden tvivl Slumdog Millionare, hold da op for en fantastisk film, siger jeg bare!


3 ting du ser frem til i 2o1o?
At blive færdig med folkeskolen og komme videre på HHX.
At feste endnu mere.
At blive 16!!


3 ting du IKKE ser frem til i 2o1o?
Eksamnerne. Jeg er SÅ bange for ikke at kunne leve op til mine fine årskarakterer.
At skulle sige farvel til en af mine bedste veninder, som rejser til USA i et helt år.
mh, vist ikke mere? ;).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 
hit counterhard drive repair
hard drive repair