torsdag den 14. januar 2010

Friis&co.

Photobucket


Hvis man skal stole på friis&co. (hvilken jeg gør!) så bliver foråret gået i møde i nitter igen i år.
Jeg er helt vild med nitterne især på tasker og sko.
Desuden har jeg en underlig forestilling om at mit næste par stilletter ikke skal være sorte, om de så skal være grå eller pudderlyserød, ved jeg ikke, men kunne forestille mig at det blev en af de 2 farver, derfor er jeg også helt vild med de lyserøde stilletter med guldnitter på, de koster bare 9oo kr. og det har jeg da ain't råd til! :(.

2 kommentarer:

  1. Jubii nitter :D
    Jeg kan rigtig godt lide de flade sko helt ud til højre i midten!
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, de er nemlig bare helt vildt flotte især de grå, synes jeg :).

    SvarSlet

 
hit counterhard drive repair
hard drive repair