onsdag den 6. januar 2010

sneeeeee!

Da vi bor i nordjylland har vi fået heeeeelt viiiildt megeeet sne! :D.
Jeg har aldrig nogensinde set så meget sne her i Danmark før, der er så meget at vi har fået snefri, både igår, idag og imorgen, det er greeeeeat!
Min dag er simpelthen bare gået med at hygge mig oppe ved nogle af min mor og stedfars venner, og deres 2 drenge/mine fakebrødre, vi har selvfølgelig været ude og slåsse i sne og hygget inde med varm kakao og nybagte boller, mmmmh.
Her får i lige nogle billeder af det smukke landskab/det er nu bare vores have + et par huse, men det er flot alligevel! ;).


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud :) Århus halter lidt bagefter på snefronten..
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det r det bestemt også, men også lidt besværligt, da der ikke rigtigt bliver ryddet! :)

    SvarSlet

 
hit counterhard drive repair
hard drive repair