onsdag den 3. februar 2010

Blogleg.

Photobucket

Jeg så lige inde på Johanne's Closet at hun var blevet tagget i den blogleg som kører rundt lige nu, og at hendes læsere skulle føle sig frie til at tagge sig selv, så det gjorde jeg altså :b.
- so here it goes:

Blomst? mh, det må være gerbera, synes de er flotte i lange tynde glasvaser.
Mad? Jeg elsker mexicansk mad, såsom tortilla og advokado, men ristet rugbrød med smør, skal altså også nævnes!
Bøger? Helt klart Liv og Alexander bøgerne af Tine Bryld, som jeg læste i 6. - 7. klasse, de er så gode! Dog er jeg lige nu, ved at læse New moon på engelsk, som også er god.
Tøj? Jeg har faktisk altid været en jeans-pige, men igennem det sidste år har jeg ikke rørt et par cowboybukser, det eneste jeg går i er leggins, med lange lidt oversize trøjer til.
Sko? Jeg elskeeeeer stiletter, og når jeg bliver ''voksen'' vil jeg ikke gå i andet!
Bagværk? Knækbrød, jeg har lige selv lært at lave nogle, men masser af kerner, de smager geniaaaalt!
Grønsag? Alle, jeg er helt vild med grønsager, men hvis jeg skal sige en bestemt, må det være kogte porrer.
Frugt? Pink lady æbler, iskolde, mums.
Film? GREASE! - og det har det været siden jeg var 7 - 8 år, og drømte om at være Sandy!
Serier? The city og SATC.
Te eller kaffe? Te, jeg elsker te, især Kusmis chokolade te.
Ugeblad? Vi har altid HER&NU, men må indrømme at jeg simpelthen ikke gider bruge tid på at læse det.
Strand-, ski- eller storbyferie? Strandferie, uden tvivl!
Øl eller vin? Ingen af delene, men er vild med cuba caramel og cola, mmmmh.
Sport? Håndbooooold.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 
hit counterhard drive repair
hard drive repair