tirsdag den 2. februar 2010

+ og -

Photobucket

Total + og - dag idag.

-
Har været oppe 100 gange i nat.
Der er kommet mere sne, men selvfølgelig ikke nok til at få snefri.
Jeg har været dødtræt, svimmel og sur hele dagen.
Kom ikke til spinning pga. alt det sne.
De havde ikke flere pink lady æbler i Netto.
Jeg er træææææææt.

+
Kom endelig i sol.
Har set nye afsnit af årgang 0.
Ser nu de unge mødre, fantastisk!
Vi fik fandeme 12 i projekt, jeg var dog lige ved kun at få 10, fordi jeg bliver så nervøs, når jeg skal fremlægge, men der står jo ikke ''et lille 12-tal'' på eksamenspapirene, så det er ganske okay!
Drikker YNDLINGS Cherry Coke, damn great.

2 kommentarer:

  1. Årh, jeg kender godt sådan nogle plus/minus dage! Men tillykke med 12-tallet, det er da for vildt! :D
    Rigtig fin blog!
    Du er meget velkommen til at kigge forbi min hvis du får lyst :)

    SvarSlet
  2. Ja, det var bare helt super, så er det første 12tal tilføjet til eksamenspapiret, hehe.
    Mange tak, og i lige måde!
    - vil i øvrigt lige informere dig om at linket på den første blog (over til den rigtige) ikke virker, tror det er fordi du har glemt www. :)

    SvarSlet

 
hit counterhard drive repair
hard drive repair