lørdag den 27. februar 2010

New shoes.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

De er fra New Yorker, og jeg mener de kostede 149,00 kr.
New Yorker er egentlig ikke en butik jeg normalt handler
i, eller er specielt vild med, men jeg havde et gavekort dertil,
som da skulle bruges, nu jeg endelig var i København.
jeg forbinder faktisk mest mærket med sådan nogle helt
korte kjoler, med dyb, dyb udskæring, og en masse blingbling.
Men jeg blev meget overrasket, der var dog stadig en masse,
som slet, slet ikke var min stil, men jeg endte da med at købe
2 trøjer, (den sorte og hvide med nitter) og så disse ballerinaer.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fede! New Yorker har nogle gange nogle kup, men man vil helst ikke ses derinde :P
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Nej nemlig, sådan havde jeg det også!
    De har godtnok nogle.. jae, mærkelige ting ;-).

    SvarSlet

 
hit counterhard drive repair
hard drive repair