torsdag den 11. marts 2010

Miss selfridge.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Holde da op, jeg kan virkelig mærke, at det er ved at være forår og det er bare fantastisk!
Meget af sneen er væk, og det gør bare det hele meget nemmere.
Idag har jeg været fuldstændig smadret efter arbejde igår, så jeg ligger bare og sumper på sofaen,
inden jeg skal til håndbold, hvor vi skal spille kamp mod nogle damer.

Forårsfornemmelserne afspejles også i alt hvad jeg kigger efter af tøj,
især i farverne, som er beige, pudderrosa, peach og mintgrøn.

Kom nu bare forår, så det kan blive sommer snart efter :-).

Alle tingene er i øvrigt fra Miss Selfridge.

2 kommentarer:

  1. Skjorten er vildt flot! Hit med den :)
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, især den langærmede synes jeg :-).

    SvarSlet

 
hit counterhard drive repair
hard drive repair