tirsdag den 9. marts 2010

Tattoos.

Jeg har faktisk en passion udover mode og skønhed, som er tattoos.
Jeg er helt vild med tatoveringer, ikke sådan nogen kæmpe, farverige nogle, men sådan nogle små ting, som lyn, stjerner, kors og diverse ordsprog eller ''lovewords''.
Her den sidste måneds tid har jeg fået øjnene op for hvide tatoveringer, som ligner lidt ar, og som ikke ses så meget som en sort eller farvet tatovering.
Jeg kunne aldrig finde på at få tatoveret nogle navne, jeg synes bare det er for kedeligt. Jeg synes også, at det er ved at være blevet lidt for mainstream med stjerner på foden og fødselsdato på håndleddet.
Nu da I kender til min 2. passion, synes jeg også, at der skal være plads til lidt billeder af nogle tatoveringer, jeg har i min mappe, med navnet ''TATTOOS!'' her på bloggen :-).
So, here it goes, med den første billedstrøm:


Photobucket
Photobucket

Jeg er vild med skriften på alle 3 billeder.
Jeg elsker at skriften på begge håndled hører sammen, på det nederste billede, det ser super fedt ud, som helhed.

Photobucket

Hvad synes I, søde læsere, om tatoveringer og har i selv nogle, eller har planer om at få nogle? :-).

2 kommentarer:

  1. ved du hvad der står på begge tatoveringer på øverste billede? :-)

    SvarSlet
  2. hvad stå der på det sidste billede? det på håndledene?

    SvarSlet

 
hit counterhard drive repair
hard drive repair