torsdag den 18. marts 2010

My day.

Photobucket

Jeg tror lige jeg laver en ''min dag'' i punktform, så bliver det ikke så rodet! :-D.
  • Havde mine støvletter med kilehæl på idag, og blev fuldstændig overbegloet af nogle små 6. klasser. Baaaaah!
  • De^ var UMULIGE(!!!) at cykle i(?)
  • Jeg har endelig fået min Iphone, men så er den kraftedeme simlåst, så der går lige en uges tid, før jeg kan tage den i brug, tak for looooooooort!
  • Og jeg har endelig været til frisør og blive studset.
  • Jeg har været til håndbold, og det var fantastisk. (as always) - dog har jeg lidt skinnebensbetændelse, fordi jeg løber for meget på tæerne? mh.
  • Jeg er blevet totalt aktiv og gør mega meget ud af alt jeg spiser og jeg er begyndt at løbe om morgenen igen, DEJLIGT!
  • Desuden får i lige et sexet áu natural billede, i sportstøj og hele molevitten :-D.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 
hit counterhard drive repair
hard drive repair